Aktualności

Maj 2021

07
maj 2021

Zmiana kosztów minimalnych wartość pozycji w koszyku.

Szanowni Państwo,

w związku ze wzrostem kosztów obsługi zamówień minimalna wartość każdej pozycji w koszyku została zwiększona do 3,00 PLN netto.

Zmiana kosztów minimalnych zostaje wprowadzona z dniem 07.05.2021.

Zobacz więcej

Kwiecień 2021

02
kwi 2021

Zmiana kosztów dostawy od 06.04.2021.

Szanowni Państwo,

w związku ze wzrostem kosztów realizacji przesyłek z dniem 06.04.2021 zmienione zostaną ceny przesyłek kurierskich:

- koszty znormalizowanej przesyłki kurierskiej do 30 kg na terenie Polski będzie wynosić 15 zł/netto

- koszty niestandardowej przesyłki kurierskiej do 30 kg na terenie Polski będzie wynosić 23 zł/netto

Zobacz więcej

Marzec 2021

09
mar 2021

Wydłużenie czasu realizacji zamówień do 72h w związku z pandemią SARS-CoV-2.

Szanowni Państwo,

w związku pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 realizacja niektórych zamówień składanych w panelu B2B może ulec wydłużeniu do 72 godzin.

Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy.

Zobacz więcej

Grudzień 2020

18
gru 2020

Zmiana cennika.

Szanowni Państwo, 

reagując na wysoki wzrost cen stali oraz wyrobów żelaznych u naszych dostawców jesteśmy zmuszeni do nieznacznego podniesienia cen niektórych, oferowanych przez nas towarów.

Jednocześnie zapewniamy Państwa że staramy się utrzymać najniższe, możliwe ceny na krajowym rynku.

Serdecznie zapraszamy do składania zamówień.

14
gru 2020

Wydłużenie czasu realizacji zamówień do 48h w związku z pandemią COVID-19.

Szanowni Państwo, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w kraju realizacja niektórych zamówień składanych w panelu B2B może ulec wydłużeniu do 48 godzin.

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

Kwiecień 2020

10
kwi 2020

W piątek 10.04.2020 biuro oraz magazyn w Sławkowie pracuje do godziny 13.00

W piątek 10.04.2020 biuro oraz magazyn w Sławkowie pracuje do godziny 13.00.

Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.

Zobacz więcej

Marzec 2020

06
mar 2020

Modernizacja struktury teleinformatycznej w dniach 07.03 - 09.03.2020

Szanowni Państwo,

w związku z modernizacją naszej struktury teleinformatycznej oraz wymianą serwerów w dniach od 07.03 do 09.03.2020 mogą pojawić się problemy techniczne związane z działaniem panelu B2B oraz poczty e-mail.

W przypadku otrzymania e-maila zwrotnego z informacja o niedostarczeniu Państwa poczty prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem sprzedaży.

Za ewentualne utrudnienia bardzo przepraszamy i mamy nadzieje że prace modernizacyjne przebiegną szybko, sprawnie bez większych komplikacji.

Luty 2020

28
lut 2020

Przekształcenie ZPH Basta w Spółkę Jawną.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w związku z dynamicznym rozwojem firmy ZPH BASTA Stanisław Barczyk, trwającym nieprzerwanie od 1989 roku, nadszedł czas na zmianę formy prawnej - przekształcamy się z jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę jawną. 

Począwszy od dnia 02.03.2020 dane firmy przedstawiają się następująco:

BASTA BARCZYK I WSPÓLNICY Spółka Jawna

Os. Piastów 56B, 31-625 KRAKÓW

NIP: PL6783183148

Pozostałe dane teleadresowe nie ulegają zmianie - nowy podmiot przejmuje wszelkie zobowiązania dotychczasowej firmy ZPH BASTA Stanisław Barczyk

Prosimy o dokonanie zmian w swoich systemach księgowych i od dnia 02.03.2020 o wystawianie wszystkich dokumentów na nowy podmiot.

Dane do wystawiania faktury:

BASTA BARCZYK I WSPÓLNICY Spółka Jawna

Os. Piastów 56B, 31-625 KRAKÓW

NIP: PL6783183148

Adres do korespondencji:

BASTA BARCZYK I WSPÓLNICY Spółka Jawna

ul. Fabryczna 10, 41-260 Sławków

 

Jednocześnie przepraszamy za ewentualnie utrudnienia w realizacji zamówień.

Z wyrazami szacunku,

Zespół ZPH Basta

Zobacz więcej

Lipiec 2019

15
lip 2019

Prace techniczne związane z modernizacją serwera w dniu 15.07.2019.

Prace techniczne związane z modernizacją serwera w dniu 15.07.2019.

Zobacz więcej

Kwiecień 2019

19
kwi 2019

W dniu 19.04.2019 nasza central w Sławkowie pracuje w godzinach od 6.00 do 13.00.

W dniu 19.04.2019 nasza central w Sławkowie pracuje w godzinach od 6.00 do 13.00.

Zobacz więcej

Luty 2019

21
lut 2019

Otwarcie nowego sklepu w Krakowie

Szanowni Państwo,

w związku ze zmianą adresu naszego sklepu stacjonarnego w Krakowie od dnia 01.03.2019 zapraszamy Państwa na zakupy do nowego, znacznie większego lokalu na Osiedlu Piastów 56B

Link do mapy Google: https://goo.gl/maps/KdUU2z77aeP2

Zobacz więcej
14
lut 2019

Prace techniczne w dniu 14.02.2019

W związku z pracami technicznymi w dniu 14.02.2019 mogą występować krótkie przerwy w funkcjonowaniu naszego panelu B2B. Prace zostaną zakończone w godzinach przedpołudniowych. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zobacz więcej

Sierpień 2018

01
sie 2018

BASTA wprowadza opłatę recyklingową za opakowania foliowe.

W związku z nowelizacją w listopadzie 2017 r. ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi Z.P.H. BASTA wprowadza opłatę recyklingową za opakowania foliowe.

Zobacz więcej

Marzec 2018

21
mar 2018

Wprowadzenie "minimalnej wartości pozycji zamówienia" do systemu B2B.

Szanowni Państwo,

w celu usprawnienia realizacji Państwa zamówień składanych za pośrednictwem systemu B2B od dnia 22.03.2018 wprowadzamy "minimalną wartość zamówienia danej pozycji". 

Oznacza to że minimalna wartość pozycji zamówienia wynosi 2,00 PLN/netto. Jeżeli dodasz do koszyka pozycję o wartości mniejszej niż minimum, wartość pozycji zostanie automatycznie podniesiona do 2,00 PLN/netto bez zmiany ilości zamawianego towaru.

Zapraszamy do składania zamówień.

Zobacz więcej

Wrzesień 2017

07
wrz 2017

Promocja - Wrzesień 2017

Podkładki sprężyste DIN 127 w promocyjnych cenach.

Zobacz więcej

Luty 2017

01
lut 2017

Promocja - Luty 2017

Śruby DIN 933/DIN 931 KL.5.8 OCYNK GALWANICZNY w promocyjnych cenach.

Zobacz więcej

Listopad 2015

20
lis 2015

Platforma B2B - prace modernizacyjne.

W związku z pracami modernizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania panelu B2B mogą pojawiać się drobne utrudnienia za które przepraszamy. Jednocześnie prosimy naszych klientów o podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Wszelkie uwagi lub sugestię dotyczące funkcjonowania panelu B2B prosimy przekazywać nam droga mailowa lub telefoniczną.

Zapraszamy do korzystania z panelu B2B.

Wrzesień 2015

25
wrz 2015

Platforma B2B już działa!

Od dnia 1.09.2015 zapraszamy wszystkich naszych klientów do korzystania z nowej platformy zamówień B2B. Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego w celu uzyskania pełnego dostępu do panelu zamówień.